هزینه راه اندازی رستوران بیرون بر در ۱۴۰۳

این روزها کسب و کارهای مختلفی روی کار آمده اند که هر کدام از آن ها هزینه های خاص خود را دارند. هزینه راه اندازی رستوران بیرون بر در ۱۴۰۳ نیز قابل توجه تمامی افرادی است که به این حوزه از فعالیت علاقه دارند. اگر شما نیز می خواهید به تازگی وارد این کسب و کار شوید باید با هزینه های پیش روی خود آشنا باشید به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب با Kmc steel همراه باشید.

اهمیت راه اندازی یک رستوران بیرون بر در چیست؟


امروزه به خاطر مشغله های زیاد، خیلی از افراد وقتی برای تهیه وعده های غذایی خود ندارند و ترجیح می دهند خیلی راحت از رستوران ها غذای خود را تهیه کنند. به همین دلیل راه اندازی یک رستوران بیرون بر می تواند یک کسب و کار موفق باشد و مشتریان زیادی را به خود جذب نماید. هر چقدر به سمت شهر های بزرگتر و شلوغ تر می رویم این مسئله جدی تر و مهم تر می شود زیرا مشغله های مردم نیز افزایش می یابد.

 

 

 

از طرف دیگر از آن جایی که سفارشات این نوع رستوران ها به صورت بیرون بر است، هزینه صرف غذا در محل نیز از مشتریان گرفته نمی شود در نتیجه از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. مشتریان می توانند به صورت تلفنی یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و در محل کار، منزل و هر جایی که می خواهند غذای خود را میل نمایند.

تمامی این موارد اهمیت راه اندازی یک رستوران بیرون بر را نشان می دهد که در صورت رعایت اصول و قوانین مهم آن، می تواند یک کسب و کار موفق برای شما باشد و درآمد خوبی برایتان ایجاد نماید.

 

مهم ترین هزینه های مربوط به راه اندازی رستوران بیرون بر در ۱۴۰۳ کدامند؟


برای راه اندازی هر کسب و کاری یک سری هزینه های مهم باید در نظر گرفته شود. راه اندازی رستوران بیرون بر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه مهم ترین مواردی که در هزینه های این کسب و کار محبوب تاثیر دارد را نام می بریم.

• هزینه های مربوط به تهیه مکان رستوران

از جمله مهم ترین مسئله برای راه اندازی یک رستوران تهیه مکان مناسب است. شما باید یک مکان بسیار مناسب از نظر شرایط جغرافیایی، میزان فضای در دسترس و … در نظر بگیرید که با بودجه شما نیز هماهنگ باشد. در صورتی که رستوران بیرون بر شما در محل رفت و آمد تعداد زیادی از افراد باشد طبیعتا درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد. همچنین متراژ این مکان نیز باید به گونه ای باشد که تمامی تجهیزات و وسایل مورد نیازتان را بتواند در خود جای دهد. پس باید بخش مهمی از بودجه خود را برای تهیه مکان مناسب کنار بگذارید.

• هزینه های مربوط به تهیه تجهیزات رستورانی


تهیه مواد غذایی در رستوران ها با کمک یک سری تجهیزات و وسایل آشپزخانه های صنعتی انجام می شود. وسایلی مانند یخچال، فریزر، گاز و فر، سرخ کن، انواع قابلمه، انواع ماهیتابه، دستگاه گریل و … از جمله مهم ترین این تجهیزات به حساب می آید. شما باید نوع منوی رستوران تان را در نظر بگیرید تا از تجهیزات مناسب آن خریداری نمایید. همچنین باید مطابق با فضایی که در اختیار دارید از وسایل با ابعاد مناسب انتخاب نمایید. به همین دلیل باید بخش مهمی از بودجه خود را باید برای خرید تجهیزات رستورانی کنار بگذارید. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را از Kmc steel با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

• هزینه های مربوط به استخدام کارکنان


در یک رستوران تعدادی افراد مانند سرآشپز، آشپز، خدمه، منشی و … مشغول به کار هستند. شما باید هزینه های مربوط به استخدام این افراد را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر آن باید آن ها را بیمه کنید و در صورت لازم آموزش های مناسبی را برایشان در نظر بگیرید تا کیفیت کارتان بالا برود.

 

• هزینه های مربوط به دریافت مجوزها


برای راه اندازی هر کسب و کاری باید یک سری گام های مهم برداشته شود تا کار، کاملا قانونی باشد. دریافت مجوزهای مهم از وزارت بهداشت و … برای راه اندازی رستوران بیرون بر لازم است پس باید هزینه های این مرحله را نیز در نظر بگیرید.

• هزینه های مربوط به تهیه مواد

غذایی و قبض های مختلف
طبیعتا باید بودجه مناسبی را برای تهیه مواد غذایی با کیفیت کنار بگذارید. همچنین با مصرف آب، برق، گاز هزینه هایی نیز در این بخش برای شما ایجاد می شود که باید در نظر داشته باشید.


• هزینه های مربوط به ارسال مواد غذایی


از آن جایی که رستوران شما به صورت بیرون بر است باید به فکر ارسال مواد غذایی به دست مشتریان تان باشید. استخدام پیک موتوری و فراهم کردن سایر شرایط هزینه هایی دارد که باید در ابتدای کار، آن را مد نظر قرار دهید.

مواردی که ذکر کردیم از جمله مهم ترین مواردی است که در راه اندازی یک رستوران بیرون بر در ۱۴۰۳ تاثیر گذار است. در صورتی که در هر بخش با مشکل برخورد کردید می توانید با کارشناسان ما در Kmc steel تماس بگیرید و ضمن دریافت راهنمایی های لازم، تجهیزات مورد نیازتان را نیز خریداری نمایید.

برای راه اندازی رستوران بیرون بر به چه میزان سرمایه نیاز داریم؟

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید راه اندازی یک رستوران بیرون بر هزینه های خاص خود را دارد. باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید به علاوه این که از نوسانات بازار نیز نباید غافل شوید و باید سهم قابل توجهی نیز به آن اختصاص دهید. هر کدام از مواردی که در بالا ذکر کردیم به هزینه های به خصوصی احتیاج دارد. در صورتی که می خواهید به صورت دقیق و یا اجمالی از این هزینه ها مطلع شوید می توانید از مشاوران ما در Kmc steel کمک بگیرید و بعد از تعیین نوع رستوران خود و منوی مورد نظرتان، راهنمایی های دقیقی دریافت نمایید.

 

در این مقاله درباره راه اندازی رستوران بیرون و هزینه های مربوط به آن صحبت کردیم. آن چه که در این کسب و کار بسیار اهمیت دارد این است که از نظرات کارشناسان خبره استفاده نمایید تا در مسیر شغلی آینده شما مشکلی به وجود نیاید. ما در Kmc steel آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما عزیزان هستیم.

09126610672