لوازم آشپزخانه صنعتی

راه اندازی رستوران شامل مراحل مختلفی است که یکی از مهم ترین آن ها تهیه و خرید تجهیزات آشپزخانه ی آن می باشد. تجهیزات و دستگاه هایی که شما برای فعالیت در چنین کسب و کاری خریداری می کنید، باید دارای ویژگی های مختلفی باشند که ما بصورت مختصر به آن ها می پردازیم.

تجهیزات آشپزخانه های صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی از مهم ترین نیازها برای راه اندازی و اداره آشپزخانه های کوچک، بزرگ و صنعتی است. این تجهیزات که دارای مدل های مختلفی هستند به راحت تر و حرفه ای تر شدن کار شما کمک شایانی می کنند.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی در مراحل اولیه آماده سازی مواد غذایی تا پخت و سرو شما را همراهی خواهند کرد و حتی در پایان کار و هنگام شستن ظرف ها نیز شما را تنها نخواهند گذاشت.

کسانی که به فکر راه اندازی رستوران و یا آشپزخانه صنعتی هستند معمولا به دنبال مرجعی هستند که بیشتر وسایل مورد نیازشان را به طور یکجا برای فروش داشته باشند. KMC به عنوان یک مرجع خوب  بیشتر تجهیزات مورد نیاز را دارد و قبل از فروش به خریدران مشاوره تخصصی و رایگان نیز ارایه می ‌دهد.

شما با توجه به میزان استفاده و کاربردی که مد نظرتان است، باید مناسب ترین گاز و فر را برای کسب و کار خود خریداری بفرمایید؛ پس یکی از مهارت های مدیر و صاحب چنین کسب و کاری این است که بر اساس میزان نیاز و میزان و نوع فعالیت بتواند متناسب ترین تجهیزات را انتخاب نماید و برای خریداری آن ها تا حد امکان به بهترین شکل از سرمایه ی خود استفاده کند. از ویژگی هایی که انواع اجاق گاز و فر رستوران باید از آن بهره مند باشند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

-ظرفیت بالایی داشته باشد؛ یعنی بتواند همزمان چند نوع غذای مختلف را طبخ کرده و این قابلیت به شما کمک زیادی خواهد کرد تا زمان خود را به راحتی مدیریت  نمایید.

-دوام و کیفیت مناسب : پیشنهاد می شود که در زمان خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بهترین و مناسب ترین محصولات را خریداری نمایید؛ زیرا تهیه ی وسایل با کیفیت هر چند دارای هزینه ی بالایی باشند، در واقع نوعی سرمایه گذاری خواهد بود. خریدن چنین محصولاتی باعث می شوند که نیازی به خریداری مجدد تجهیزات و یا پرداخت هزینه های گزاف تعمیرات آن ها نداشته باشید و در ضمن موجبات صرفه جویی در مخارج راه اندازی رستوران را به همراه خواهد داشت.

-برخورداری از تنظیمات و آپشن های کافی : اکثر اجاق گاز ها و فر های مدرن دارای ویژگی ها و آپشن های مختلفی هستند که از طریق پنلی که روی دستگاه قرار دارد، قابل دسترسی و استفاده می باشند. در هنگام خرید دستگاه های لازم برای آشپزخانه رستوران باید دقت کنید که دستگاه مورد نظر را برای چه استفاده و کاربردی احتیاج دارید و سپس برای خرید یک مدل مناسب اقدام نمایید.

09126610672